گپ 2

82 درصد مخاطبان گفتند لحنتان عالی و معرکه است. حال چه ایده ای برای آیندۀ وبلاگ دارید؟

آمار مطالب

کل مطالب : 160
کل نظرات : 530

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 601
بازدید سال : 1519
بازدید کلی : 196461

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.chepiha.LoxBlog.Com و آدرس chepiha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 601
بازدید کل : 196461
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 530
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

جزیره قشم اخبار جزیره قشم
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : Chepih
تاریخ : پنج شنبه 24 شهريور 1390
نظرات

جزیره مان هم که ماشالله پر است از وبلاگ نویس. مطالبشان هم اغلب ... حالا.... بی خیال . هلر خودمان هم پر بود از وبلاگ نویس و ما خبر نداشتیم. کم کم داریم از شعار " هر خانواده هلری، یک وبلاگ " به شعار جدید " هر هلری حداقل دو سه وبلاگ " می رسیم . کلاً توی قشم، ما چه جوانان با استعدادی داریم. به این ها بها داده شود پوز سرحدی ها را به خاک می مالند.

سی مطلب برایتان نوشتیم. استارت بدی نبود. نتایج نظرسنجی این را می گفت.

به مناسبت ماهگرد تولد این وبلاگ نوشکفتۀ کاکل زری، تغییراتی در ظاهر وبلاگ اعمال کردیم. و یک خبر مهم. هر شب آپ شدن وبلاگ به پایان رسید. چون اعتقاد ما بر این است که نمی توان کار را سمبل کرد. از این طرف و آن طرف دزدید. نصفه کاره انجام داد. خودتان هم که شاهد بودید. موضوعات را تا جایی که ممکن بود، از سوژه هایی انتخاب می کردیم که جایی به آن پرداخته نشده و یا کمتر به آن پرداخته شده بود و طبیعتاٌ کپی برداری به هیچ وجه در کار نبود. به نظر ما وقت مخاطب ارزشمند است و ما حق نداریم با چیزهای سرهم بندی شدۀ بی ربط که هیچ خیری در آنها نیست، آن را حرام کنیم. الکی نیامدیم با عکس گل و بلبل و قلب و عکس های فتوشاپی صفحات را پر کنیم. اصلاً هم اهل این بچه بازی ها نیستیم که پس از یک ماه، از سر بیکاری دو بیت چیز شعر با فونت بزرگ و رنگی بنویسیم و بعدش در مدح خود بسراییم که: الان آپ شدم. بیایید. و ملت بیایند و چیزشعرمان را بخوانند و بگویند که ای وای و ای داد که چه حسی و چه شوری.

ای که نمی دانم در افق چشمهای پر مهر تو قلبم را دوباره به پرواز ابدیت پیوند می زنم و از عمق روح سرسبز و آتشینم تو را با احساس عشق اندوه زدای حسرت، می بینمت که فرشته وار سوار بر کرگدن عاطفه از راه می رسی و جهان متبلور وجود پررنجم را .... اَخّیییییییی. خیلی بیش از حد بی مزه اند. فوق العاده لوس است. به خدا یک خطش را هم نمی توان خواند. آدم سر نماز بیفتد پیش حسین ولی این جور مطالب را نخواند. یعنی اگر خواستی عصبانی مان کنید و کفرمان را بالا بیاورید لازم نیست فوش و بد و بیراه بگویید و خود را گنه کار کنید و تازه به هدفتان هم نرسید. یه دو تا از این مطالب را برایمان بنویسید. تمام. هر چه فوش بلدیم نثارتان می کنیم.

کارمان پر از ایراد است. نه فیس خُ می دهیم نه مغروریم. خیلی هم انتقادپذیر و خاکی و بی شیله پیله ایم. نمی دانم معنیش چیه ولی خیلی بی شیله پیله ایم. این همه از دیگران ایراد گرفتیم باید از خودمان هم ایراد گرفته شود. مِحَدِ خُمپاره قهرمان داستان ما بود. حمه نقش شخصیت دوم را بازی می کرد. هدف ما فقط انتقاد بود. همین انتقادهای بی غرض است که باعث پیشرفت جامعه می شود. الان و با این قالب، می توانید راحت نظر و انتقاد و هر چه دوست داشتید بگذارید.

سعی می کنیم هفته ای یک بار در خدمتتان باشیم. اگر نشد هر دو هفته یک بار و در بهترین شرایط، ماهی یک بار آپ خواهیم شد. در این مدت سعی خواهیم کرد مطالب گذشته را ویرایش کنیم. نظرات شما کمک شایانی به ما خواهد کرد. سوژه هایتان را برای ما بفرستید. عده ای این کار را کرده اند. از آنها سپاسگزاریم و سعی می کنیم مطابق میلشان، اگر عمری باقی بود، اگر وقتی بود و حال و نشاط، سوژه هایشان را منتشر کنیم.

از آقایان و خانم ها ، روح . + . آشنا . عبدلو . جبارها . مهسا . آریان . رمکانی و دیگران کمال تشکر را داریم. هر چند وقت یه سری به ما بزنید.

تا یه چند روز دیگه بای.


تعداد بازدید از این مطلب: 260
|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22


مطالب مرتبط با این پست

سلام. خوش آمدید. نظرات شما موجب دلگرمی ماست. سپاس.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود